Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×

:iconsmexylevilover: More from SmexyLeviLover


More from deviantART



Details

Submitted on
July 10
Link
Thumb

Stats

Views
834 (2 today)
Favourites
23 (who?)
Comments
141
×
For my bitch, cough, I mean friend Soopdove who had to deal with real life and deactivated her account. This one's for you, bitch.

It's also for the other fanfic writers who have left DA and who I don't think I'll ever see again unfortunately. I miss you guys a lot. QueenofDragons99 and Conselyea

It's hard to lose a fellow writer.

It's weird, you know?
How attached you can get to someone on the internet.
Someone sitting on the other side of a screen.
Someone like me.

When I first meet them,
Our conversations are full of pretty words,
"Thank you" and all these other phrases of gratitude,
But then we take this step.

They take one step.
And surprisingly, the I reciprocate.
And suddenly, I know something about them.
They know something about me.

They earn my trust.
And I earn theirs.
Eventually, we decide to use the special word,
"Friends."

When they're still here,
I learn about their insecurities,
Their quirks, their worries, their joys,
And suddenly, I feel as if I've known them my entire life.

We might be a million and one miles apart,
But I feel so close.
I feel accepted.
And maybe, they do too?

So why do they leave?
Is it because they need to take a break?
Is it because they don't feel appreciated?
Is it because of other responsibilities?

Whatever the reason,
I support it wholeheartedly.
Even if I might not understand why.
But that doesn't mean it doesn't hurt any less.

It hurts, a lot.

Sure, I've met a lot of people on DA,
I've made a lot of friendships.
But that doesn't mean that one loss
can be made up with another gain.

Each friend is unique to me.
Each writing style gives a different personality.
They're all so beautiful.
And I've had the opportunity to read them.

I read your stories.
I learned about your life.
You let me understand you on a deeper level than what your fanfics let on.
I became friends with you.

And you haven't been forgotten. I still miss you guys a lot.

Good luck with wherever life takes you. And if you have the chance, come by and say hi. :')

Loves of love,
K

----------------------------------
I'm kinda crying right now sooooo. yeah. haha. I think it's because of this: www.youtube.com/watch?v=6vNsAH… Songs always enhance the feels. And I just have way too many feels to deal with this right now. God, it sucks when a friend leaves. I really do get pretty down. :/

For those of you that don't know the above people,

Conselyea: She wrote Human Nature with me. She was one of my first watchers and my first friend on DA. When I looked back at my very first notes, she was the person who I talked to the most on DA. :) I was a little older, but I honestly felt like she was more mature than me. I still do.

QueenofDragons99: She and I surprisingly became even better friends when she left DA and moved to AO3 but now she left AO3 as well....:( So needless to say, I miss her a ton. My favorite fic of hers was Syndicate. She always came off as an older, wiser friend, and someone who I could rely on.

Soopdove: you bitch. I miss you. and I already told you that. She's a relatively new writer who literally wrote a fic a day almost. Amazing ideas, talented writer. And a friend with a really interesting but loveable personality. Oh and she's hot. lol. Well, I'm not too sad about her cuz we're still keeping in touch lol. But I'm going to miss her fics a ton :/
yup. I'm feeling depressed. thank you life LOL
Add a Comment:
 
:iconooxperyaoo:
oOXperyaOo Featured By Owner Jul 18, 2014  Hobbyist Traditional Artist
QueenofDragons99?
I swear to God I've seen that name somewhere else.
Like, an author who wrote a reader insert fic on FanFiction.net said to check her DA for a lemon.
It was a while ago, but damn....
Reply
:iconsmexylevilover:
SmexyLeviLover Featured By Owner Jul 19, 2014
she still writes on wattpad i think under the name akaluv?
Reply
:iconminionlover101:
minionlover101 Featured By Owner Jul 16, 2014
I feel u
Reply
:iconsmexylevilover:
SmexyLeviLover Featured By Owner Jul 17, 2014
Thank you :')
Reply
:iconminionlover101:
minionlover101 Featured By Owner Jul 17, 2014
Ur welcome :3
Reply
:iconconselyea:
Conselyea Featured By Owner Jul 15, 2014  Hobbyist Writer
You're so silly! 
Honestly, I still check DA once in a while, but I only went through my breakup two months ago and stuff. And I'm actually still adjusting to my new relationship and my work. Work has actually occupied a lot of my time. I'm literally out of the house for 11 hours a day. And when I get home, I really only have 3 hours to myself. 
So with that time, I talk to my boyfriend, eat dinner, and take a shower and browse facebook. 
But I'm actually on the contrary not gone from DA and it's not to say that I will never write again. 
I think that collab was really brilliant and I would love to do another one sometime soon, 
but in the mean time since I really can't type my ideas out, I'm actually keeping a journal with all of it in it! 
And I'm not gone, if you need to reach me, I'm always on facebook! I'll message it to you. :) 
I'm really active there!
Reply
:iconsmexylevilover:
SmexyLeviLover Featured By Owner Jul 16, 2014
AHHHHHHHH

*literally internally screamed with joy when I read this cuz it's like 4 am LOL*

But OMG I'll just reply to ur note hehe but glad to hear back from u :333
Reply
:iconmyuzuka:
Myuzuka Featured By Owner Jul 14, 2014
shoooosh I know it's hard I know that feel but don't be so sad
I know I'm not look like them, but if you want to talk about it I'm here.
Is hard to lost a good writter on DA and I hope you don't left DA too ;A; because I'm gonna be so sad after
Reply
:iconsmexylevilover:
SmexyLeviLover Featured By Owner Jul 16, 2014
Hehe I won't but I'll probably be a little less active once school starts >_<
Reply
:iconmyuzuka:
Myuzuka Featured By Owner Jul 18, 2014
I know that ;A; please take good care of you >w<! and Gambate!
Reply
Add a Comment: